Neo Consulting & Investment Sp. z o.o.
Bazując na doświadczeniu i wiedzy naszych wykładowców, instruktorów i lektorów tworzymy innowacyjne programy szkoleniowe.
Zaangażowanie naszych współpracowników oraz trenerów przekłada się na bardzo wysoką skuteczność realizowanych projektów przy efektywnym wykorzystaniu powierzonych środków.
Prowadzone przez nas kursy i szkolenia odpowiadają na zapotrzebowanie kształcenia nowoczesnej kadry dla Polski jako pełnoprawnego kraju członkowskiego zjednoczonej Europy, wyrażone w celach i zadaniach programu operacyjnego „Kapitał ludzki” na lata 2007-2013.
Nasze szkolenia kierujemy do trzech podstawowych grup odbiorców:
klientów indywidualnych pragnących zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe, firm oraz instytucji publicznych.
Każda osoba posiada cechy i umiejętności składające się na indywidualny potencjał zawodowy. Znajomość i właściwe wykorzystanie tych cech determinuje sukces na polu zawodowym, dlatego prowadzone przez nas szkolenia ukierunkowane są na pomoc w identyfikacji tych cech, a co za tym idzie, zwiększenie poczucia własnej wartości i motywacji do podejmowania zawodowych wyzwań.
Również każda organizacja (firma, instytucja, stowarzyszenie itp.), poprzez zespół pracujących w niej osób, posiada swoisty potencjał, warunki i możliwości, które pozwalają jej realizować cele i osiągać coraz lepsze wyniki. Warunkiem efektywności organizacji jest więc doskonała współpraca wszystkich zatrudnionych osób, znajomość i właściwe połączenie cech i umiejętności indywidualnych tak, aby przekładały się na efektywność i sukces organizacji jako całości.
Podczas prowadzonych przez nas szkoleń,
szczególną wagę przywiązujemy do kwestii świadomości i zaangażowania pracowników w realizację wspólnego celu, jakim jest doskonałe realizowanie zadań programowych oraz rozwój każdej organizacji.
Warsztaty psychologiczne, będące integralnym elementem każdego szkolenia, budują integrację zespołów pracowniczych, pozwalają na wzajemne poznanie swoich możliwości oraz rozwijają umiejętności sprawnego komunikowania się. Przekłada się to na zwiększenie efektywności pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej, niwelowanie konfliktów oraz zmniejszanie poziomu stresu wewnątrz każdej organizacji.